Uteliv

Utelivet hos er

2014-11-05 03:24 #0 av: Lia

Hur ser det ut där ni bor? Finns det många stämningsfulla barer eller fartfyllda nattklubbar? Var brukar ni hålla till? Det finns ju även många klubbar i landet som riktar in sig till just gothare bland andra.

Eller kanske sitter ni bara i parken med vännerna, eller håller i en mindre fest i lägenheten. Så hur ser det ut för er?

Söker du vänner? Klicka här!

Borderline & Depression & Goth & IBS & Social ångest & Vänskap Gapskrattar

Anmäl
2014-11-08 21:29 #1 av: DiamondIce

Det finns det, men jag har svårt att få med mig folk dit efter som mina bästa vänner tyvärr inte bor i samma del av landet som jag gör Ledsen

Jag är rätt upptagen med gymnasiet nu också, så det blir mest filmkvällar hos kompisar när det blir något ^^

Anmäl
2014-11-14 11:13 #2 av: [Torpedtass]

Schlagerbaren och Rex är väll de som är mest fartfyllda. Personligen går jag dock inte på någon klubb, festar inte heller, aldrig gjort och lär inte börja. Glad

"I will always be me but if me fails I will be I so in the end I will always be me"

Anmäl
2016-08-05 12:12 #3 av: Memliwicca

Oj här finns inget direkt =) Jag bor på landet. o det är ju visserligen härligt! Skulle vara kul om det fanns något "häng i närheten av Tranås/Österbymo och där runtomkring =) Tipsa gärna isådanafall

Anmäl
2017-01-11 21:50 #4 av: [Ninji]5

I mitt stall är det både fartfyllt & god stämning ;P

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.