Hantverk

(K) Minihattar

2014-11-06 01:51 #0 av: Lia

Något jag skulle vilja ha mer av är minihattar! Såna med två klipps i botten, eller liknande. Gärna även de i någon större modell. Men fortfarande små nog för att fästa de i håret med spännen. Någon som säljer, eller vet var man kan köpa det? Eller rent av hur man kan göra egna?

Det finns en liten butik inne på Entré i Malmö som säljer några, men de som finns där har jag redan!

Söker du vänner? Klicka här!

Borderline & Depression & Goth & IBS & Social ångest & Vänskap Gapskrattar

Anmäl
2014-11-07 15:18 #1 av: DiamondIce

Jag tror jag såg en på Accessorize för ett tag sen? Annars kan du ju kolla etsy? Glad

Anmäl
2014-11-07 15:22 #2 av: Lia

#1 Hm, ja det finns ju en del även på Ebay. Men jag hade gärna önskat någon svensk butik/hantverkare/webbshopp Glad Annars får man ju helt klart beställa från utlandet - eller göra själv! Skrattar

Anmäl
2014-11-13 03:52 #3 av: [GråHäxa]

Jag har hattar som jag gärna säljer. Tillverkar själv så kan även göra efter önskemål. Det var svårt att få till bra bilder men här kommer några iaf. Kan fixa fler bilder om du vill se närmare.  Den mörkröda och den ljusbrun-rutiga hatten är minst den mörkbruna är lite större men alla bör fungera med hårklämmor under. I nuläget är det bara hårklämmor på den mörkröda hatten men kan sätta på klämmor på de andra med givetvis Glad

Anmäl
2014-11-13 20:51 #4 av: Lia

#3 Förskräckt

Det är allt som går att säga om den saken! De är ju helt fantastiska! Har du sålt hattar förut? Vilka priser tänker du dig för de du lagt upp här (så man kan få ett litet hum)?

Anmäl
2014-11-14 04:18 #5 av: [GråHäxa]

#4 Vad roligt att du gillar hattarnaGlad  Jag har sålt några till vänner och så förut. Egentligen skulle jag lagt upp det här hattarna på ebay för ett bra tag sedan men så har andra intressen kommit emellan och min hatt tillverkning har legat på hyllan ett tag. Så nu hade jag tänkt att jag skulle ta upp det här med hattarna igen också såg jag den här tråden :) 

Hattarna är handgjorda och det är många timmars arbete bakom dem. Det är också det ända i sitt exemplar, alla hattar jag gör är olika så du får en unik hatt som bara du i hela världen har ;)

Så priserna på det här hattarna ligger på 250-300 kr styck plus fraktkostnader. Skulle du vilja köpa alla 3 så kan du få dem för ett paketpris.

Anmäl
2014-11-14 15:32 #6 av: Lia

#5 Okej, det låter ju som ett jättebra pris! Tummen upp

Då ska jag leta efter lite bilder och förklara, så skickar jag ett PM till dig om någon vecka!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.