Annons:
Etikettlivsstil
Läst 650 ggr
redheadgeorgeous
6/1/15, 10:49 AM

Goth to the bones.

Finns det personer här inne som inte bara till utseende är goth utan att det även speglas på ert rum eller er lägenhet? På vilket sätt har ni då inrett? Har ni blandat med någon annan stil? 

Själv har jag det mesta i Shabby Chic, men med mycket drakar och annat gothiskt. Håller på att samla mer så det är rätt utspritt med drakar. När jag bodde hemma hos mina föräldrar och bara hade ett rum var det fullt med drakar, men när jag för fem år sedan flyttade ihop med min man i hans trea och även han hade drakar så blev det väldigt utspritt och det var inte så många. Men vi samlar på oss allt eftersom, men även posters av Victoria Frances och Anne Stokes. 

Har ni andra tips på hur man kan blanda in detta med shabby chic?

Bifoga gärna bilder.

Hannah

http://bokstavsmama.blogspot.com/

Annons:
DiamondIce
6/1/15, 1:02 PM
#1

Ååh drakar ❤️ 

Jag har en hylla med feér och en galge med smycken, men det är nog allt… Skulle gärna ha en lite mer gotisk inredning, men det får bli när jag flyttar hemifrån! 🙂

[Torpedtass]
6/17/15, 9:15 PM
#2

Svarta krukor, svarta lampor, blodröda gardiner, afrikanska maskar mm… så ser det ut hos oss. Drakar hade vi men sålde av dem, skulle dock vilja ha igen men då lite mer planerat än sist.

Upp till toppen
Annons: