Utseende

Hårfärg?

2017-08-24 13:20 #0 av: TatsuOni

Som den hårnörd jag är, så blir jag ju nyfiken på vad för hårfärg ni har härinneCool

Så vad för hårfärg har du och är den naturlig eller färgad?

Home is where the heart is

Värd för hår. Medarbetare på te.

Anmäl
2017-08-24 14:58 #1 av: Lia

Jag klippte av allt mitt hår, delvis för att det var så tråkigt efter all blekning och extremfärger. Så nu har jag bara min naturliga, ljusbrunt. Planerar inte att färga på länge heller :)

Söker du vänner? Klicka här!

Borderline & Depression & Goth & IBS & Social ångest & Vänskap Gapskrattar

Anmäl
2017-08-24 15:16 #2 av: TatsuOni

Mitt är svart för att jag färgar det med henna och indigoLipar

Anmäl
2017-08-24 17:01 #3 av: Septicemia

Jag färgar mitt själv, nu har det varit svart ett bra tag.  Annars har turkos och mörklila varit favoriter, det är bara så jäkla jobbigt att underhålla. Men nu kanske det har kommit bättre färger? Regnbågstrenden har liksom hunnit hända sedan sist jag höll på med extremtoningar (typ Manic Panics).

Anmäl
2017-08-25 10:16 #4 av: TatsuOni

#3 Jag tror att det i stort sätt är samma toningar på marknaden, men färgbomber gör en stor skillnad för hur länge färgen hållerGlad

Anmäl
2017-08-27 15:18 #5 av: Septicemia

#4 Det låter rimligt, jag minns hur fort mörkblått och mörklila bleknade. Efter 3-4 tvättar var det oftast rätt pastelligt om man inte slängde i mer toning.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.