Goth iFokus

Goth

Etikett: livsstil
Läst 210 ggr
Hitionuke
0

Vart kan man få tag på goth kläder?

Som rubriken lyder. Är still relativt ny inom gothic men undrar om det finns något ställe som säljer goth kläder till ett bra pris, helst någon second hand butik.

Syftar till mestadels på långa trench coats i läder, långa stövlar, toppar, byxor osv osv. Tacksam för svar.

• Redigerat 2020-12-19 00:21 av Lia
Herveaux
0

Vart i landet bor du?

// Harley

Lia
0

Jag köper främst på EMP :-) Annars kan det vara svårt att hitta tycker jag. Men vanliga butiker har ibland kläder som är goth-inspirerade med spets osv så kan man kombinera. Mycket av min garderob kommer från Bonprix faktiskt.

Hitionuke
0

Bor i Hälsingland men tänkte om det finns någon sida på nätet att beställa ifrån.

• Redigerat 2020-09-20 22:45 av Hitionuke
Hitionuke
0

#2: Ja Emp är bra men har inte råd att köpa kläder för flera tusen kronor och det mesta där med kvalitet är svindyrt. Vilket är varför second hand butiker är att föredra i min situation.

Herveaux
0

#4: Aha, tänkte att dus ökte fysiska butiker.

Håll koll på Blocket, Tradera, Facebookgrupper är mina tips om du gärna handlar second hand.

// Harley

Lia
0

#4 Nej jag tänkte på priset, det var därför jag gav tips om vanliga butiker. Man får leta lite extra med tunnare plånbok. Det finns någon grupp på Facebook vet jag. Second hand är ju för övrigt att föredra för alla egentligen i den mån det går så det är toppen.