Annons:
Etikettmedlemmar
Läst 1335 ggr
Lia
11/4/14, 10:18 PM

Söker du vänner?

Söker du likasinnade vänner? Skriv till exempel:

  • Vad du heter
  • Var du bor
  • Hur gammal du är
  • Intressen
  • Vilken sorts vänskap du söker
  • Övrig bra fakta om dig själv
Annons:
Lia
11/5/14, 2:15 AM
#1

Mitt namn är Julia, jag är 20 år gammal och bor i södra Sverige. Jag är Sajtvärd för Halloween, Goth och Borderline iFokus.

För tillfället pluggar jag på komvux. Och på fritiden simmar jag eller umgås med min pojkvän. Vi har varit tillsammans i fyra år nu. The Sims är också ett stort intresse. Jag ägnar även tid till vanligt smink samt effektsmink. Jag spenderar också mycket tid på iFokus, samt letar fina kläder på nätet.

Det hade varit superkul att träffa någon likasinnad som kanske bara vill prata, eller umgås, eller till och med gå på nattklubb kanske? Vem vet!

Skicka ett PM om du är intresserad!

Death_biscuit
12/19/15, 9:30 PM
#2

Tycker att detta verkar som en kul grej så slänger iväg några rader jag med! 😃

Jag heter Linnea, fyller 21 om ca en vecka och bor västra götaland.

några av mina intressen är bland annat att hålla på med mina akvarier och djur här hemma, gillar att leta efter fina kläder på internet, sminka, gillar även piercingar och tatueringar väldigt mycket. 

Hade tycket det va jätte kul att hitta folk med samma stil eller linkande intressen att umgås med samt att prata :)

immobilized
9/7/16, 11:36 AM
#3

Tar upp en gammal tråd ! 
Hoppas det är ok 🙂

Heter Sofia men kallas för Fiah eller Ängel (Röd av mina döva vänner då jag var rödtott förut och troligtvis kommer bli det igen efter att jag testat alla hundra färger jag vill testa först 😊).
Sajtvärd för Barnens och Medarbetare hos Spetsar & urhundar och Tonåringar.
Jag är 26 år gammal, bosatt på en gård i Dalarnas län med sambo och mina fyrbenta följeslagare.
Djurmänniska ut i fingerspetsarna.

Sajtvärd: Barnens ifokus   Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus

Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!

.

Upp till toppen
Annons: