Medlemmar

Presentationer

2014-11-04 22:19 #0 av: Lia

Skriv gärna en liten presentation om dig själv! Det vore trevligt med en liten bild också!

Söker du vänner? Klicka här!

Borderline & Depression & Goth & IBS & Social ångest & Vänskap Gapskrattar

Anmäl
2014-11-06 16:13 #2 av: Lia

Mitt namn är Julia, jag är 20 år gammal och bor i södra Sverige.

Jag är sajtvärd för Halloween, Goth och Borderline iFokus.

För tillfället pluggar jag på komvux. Och på fritiden simmar jag eller umgås med min pojkvän. Vi har varit tillsammans i fyra år nu. The Sims är också ett stort intresse. Jag ägnar även tid till vanligt smink samt effektsmink. Jag spenderar också mycket tid på iFokus, samt letar fina kläder på nätet.

Det står lite mer om mig i min profil, annars är det bara att fråga om ni undrar något! Glad

Söker du vänner? Klicka här!

Borderline & Depression & Goth & IBS & Social ångest & Vänskap Gapskrattar

Anmäl
2014-11-07 15:12 #3 av: DiamondIce

Jag heter Felicia , är 18 år och bor i Stockholm. 

Jag läser ekonomi på Korr, som är ett distansgymnasium, och när jag inte pluggar så spelar jag tv/pc-spel, virkar eller målar naglarna. Eller färgar någons hår Oskyldig Jag är också sajtvärd för Furry Paws (som är ett onlinespel om hundar), så jag hänger ofta runt här på ifokus ^^

Det ät jättekul att det finns ett Goth.ifokus nu, jag känner redan på mig att jag kommer spendera mycket tid här! Skrattar

Anmäl
2014-11-10 14:07 #4 av: Fridaaaa

Frida heter jag och är född 1990. Bor i södra Sverige tillsammans med sambo och djur. Vi har 2 hundar, 2 katter, 4 marsvin, 6 kaniner och fiskar. Läser till förskollärare.

Några intressen är: Djuren, fotografera, blogga/hemsida, vara i skogen mm.

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-11-10 17:27 #5 av: Challa86

Mitt namn är Charlotte.  Jag är 28 år gammal och mamma till världens sötaste monster. 
Min vardag består för det mesta av alltför mycket tid spenderandes vid datorn. Jag skriver och läser fanfiction, experimenterar mycket med smink och hårfärger, har under de senaste 5-eller så åren fördjupat mig i tarot och kortens betydelser och drömmer om att starta eget där jag får massera, ge makeup-rådgivning, lägga tarot och ge människor det där lilla extra. Cool

challameow.wordpress.com 

Anmäl
2014-11-11 10:05 #6 av: Afturelding

Jag heter Rebecca, är 21 och bor mitt på gränsen till Norrland med min äkta hälft och två katter.

Jag pluggar till fritidslärare, och dit går det mesta av min tid för tillfället. När jag inte pluggar så brukar jag sy, handarbeta, måla eller bara vara allmänt kreativ. I perioder blir det också mycket tv-spel. Och på det stora hela är jag väldigt involverad i nördkulturen och spenderar kanske lite för många timmar på forum om Harry Potter och i facebookgrupper om Doctor Who Skämtar

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anmäl
2014-11-13 03:32 #7 av: [GråHäxa]

Hej jag är 28 år och bor i Göteborg med min sambo och våra 2 katter. Jag är väldigt intresserad av det ockulta  och är en praktiserande eklektisk  häxa av "The old religion"  Jag älskar att läsa och och göra research inom en massa olika ämnen. Gillar även att sy, göra hattar och en massa annat som innefattar skapande. 

Jag drömmer om att starta eget och att bo i en stuga  i skogen :)

Anmäl
2014-11-14 12:41 #8 av: [Torpedtass]

28 år gammal, reumatiker och bor i Norrland med man, två barn och djur. Sysslar med slädhundar och läser turism för att starta eget slädhundsföretag med shop och guideturer.

Utöver det sysslar jag med hantverk, skapar mest handgjorda friluftsgrejer som skall komma att säljas i framtida shoppen. Tycker även om fotografering, skrivande och naturen. Gillar även att spela TV-spel och favoriten är Zelda, vi är Zelda nördar hela familjen där även startkommandot på vår ledarhund i draget alltid varit Epona's Song.

Inom goth föredrar jag den viktorianska stilen, också den stilen jag ständigt haft och trivs bäst i. Uppvuxen med den gothiska stilen där hela min släkt består av raggare, hårdrockare och gothare.

"I will always be me but if me fails I will be I so in the end I will always be me"

Anmäl
2016-10-06 17:46 #9 av: TatsuOni

Puttar upp den här tråden med en presentation.

25 år gammal.

Kvinna.

Intressen: musik, rita, sy, läsa, hantverk, hår, djur, japan, manga, anime, te, m.m.

Jag jobbar som städerska i mitt eget företag.

Sparar ihop med sambon pengar för att köpa ett hus.

Är social med vänner och familj, men föredrar i övrigt att inte umgås med folk mer än nödvändigt. Jag tar gärna promenader, men inte där jag riskerar att stöta på folk.

Där har vi en snabb presentationLipar

Home is where the heart is

Värd för hår. Medarbetare på te.

Anmäl
2017-08-19 12:48 #10 av: Septicemia

Det är kanske dags att skaka lite liv i det här forumet? 

Jag är en sen 80-talist som tillhört subkulturen större delen av mitt liv och bor i södra Sverige med min sambo. Film, musik, litteratur, foto och djur är mina stora passioner men jag är rätt duktig på att slösurfa också. Historia, kultur och arkitektur är också sånt som jag tycker är löjligt spännande.  Sen är kläder/personlig stil rätt roligt med, såklart.

Anmäl
2017-08-19 13:53 #11 av: TatsuOni

#10 Ja det kan vara dags, då det har varit riktigt dött här länge.

Anmäl
2017-08-19 20:06 #12 av: Septicemia

#11 Helt klart! Det vore roligt med diskussioner här "hemifrån".  Det känns som att youtube har tagit över, jag saknar forum-formatet helt enkelt.

Anmäl
2017-08-20 16:10 #13 av: TatsuOni

#12 Ett forum är helt klart trevligare och mer givande enligt mig.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.