Annons:
Etikettlivsstil
Läst 1053 ggr
Lia
11/5/14, 4:04 AM

Dina favoritplagg

Vilka är dina favoritplagg? Lägg gärna in en bild också!

  • Redigerat 12/19/20, 12:28 AM av Lia
Annons:
Lia
11/5/14, 4:12 AM
#1

En vinröd topp med svart siden, spets och tyll. En svart lite längre tyllkjol. Ett par röda vinterstövlar. En svart-vit prickig minihatt.

Det är nog mina favoriter i garderoben!

DiamondIce
11/8/14, 9:11 PM
#2

En stor, mörkblå stickad tröja jag ärvde av en äldre kusin… Eller möjligtvis lånade på obestämd tid utan att fråga😇 Han kan ändå inte ha den längre, och han har inte sagt något när jag har den på mig! 😃 Jag skulle kunna bo i denna ❤️

Sommarek
1/7/15, 6:31 PM
#3

Mina fladdermus-sockar, en lång, ärmlös topp med en katt på samt en annan katt-topp (http://www.darkwearuk.com/home?page=shop.product_details&category_id=132&flypage=flypage_images.tpl&product_id=1776)   ❤️

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

[Torpedtass]
1/27/15, 8:35 PM
#4

En viktoriansk svart tröja men den går inte på mig längre, för mycket övervikt från graviditeter som måste bort först. 😭

SaraU
4/14/15, 9:10 PM
#5

Mina spetsklänningar, önskar jag hade fler att väja mellan 😇

the esthetic grown up is the child who survived

Memliwicca
8/5/16, 12:08 PM
#6

Jag har blivit "större" med åren, o trivs lite sisådär med min kropp….tyvärr. Jag känner att jag inte längre kan ha de kläder/stil jag hade förr. Men jag älskar den gotiska stilen! Har jag korsett syns ryggfettet usch hehe och tighta kläder vill jag inte ha pga av magen, någon som har outfit tips som jag ev. skulle kunna trivas i och ändå behålla den stil jag gillar bäst?

Annons:
Lia
8/5/16, 1:40 PM
#7

#6 Så är jag också… Jag har lagt mina finaste kläder på vinden i väntan på bättre tider. Men jag har en del långa mörka klänningar som fortfarande gör susen, och nyckeln är att fokusera på smycken.

TatsuOni
8/13/16, 12:14 PM
#8

Oj. Jag har för många favoriter för att välja!


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Upp till toppen
Annons: