Annons:
Etikettlivsstil
Läst 947 ggr
lollynonna
2015-12-26 22:38

"viktigt" När man är goth?

Vad tycker ni är "Viktigast" när man är goth? Menar mest på utseendet nu. Smink? Kläder? Hår? Vilka kläder gillar ni gothare?😃

Håller ju på att förvandla mig själv till pastel goth, men det känns som om jag har glömt något. Jag har inte så mycket accessoarer och smycken, kanske det är det?
Jag har rosa/lila hår och min garderob förändras sakta men säkert😃

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

  • Redigerat 2020-12-19 00:31 av Lia
Annons:
Lia
2015-12-27 05:45
#1

För mig är det ganska viktigt att kunna lite historia bakom vad man man väljer att identifiera sig med, så att man verkligen vet att det passar en - livsstilen alltså. Då tycker jag inte heller att klädseln är det viktigaste, man får se ut som man vill :-) Om det däremot endast rör modet Goth så antar jag att man ska välja det man trivs i bäst. Fast det ska man ju oavsett såklart! ^^ Personligen trivs jag bäst i spets och röda eller vita silkiga klänningar :-) Oftast har jag en extremfärg i håret med en liten hatt ovanpå och jag sminkar mig endast när jag har tid och lust. Jag är inte mycket för smycken, men har jag något är det möjligtvis ett halsband och handskar. Spets såklart.

Calcifer
2015-12-28 20:21
#2

Nu är jag inte goth längre, men har varit. Det som var viktigast för mig var att jag trivdes i kläderna. Om det var viktigt eller inte sådär mer "officiellt" spelade mig ingen roll. Det bara råkade vara just det modet som föll mig ordentligt i smaken, både kläder och frisyrer. Kände mig fri, typ.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Pickapela
2016-01-21 01:41
#3

Jag var pastel goth förr, men har nu gått över mer på nu goth eftersom jag tycker den stilen passar mig bättre. Hittade mest av min inspiration på tumblr.

Har väldigt många peruker då jag tycker det är kul att ha så färgglatt hår som möjligt (speciellt när jag var pastel). Tycker det är snyggt att köra svarta kläder och sen riktigt pastellfärgade accessoarer som ringar, halsband, hårspännen och beanies.

Men som sagt ovan, man ska ha på sig det man trivs i :)

Upp till toppen
Annons: