Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Övrigt

Vampyrer eller varulvs grupper?

2018-01-07 14:15 #0 av: RueTheFlame

Hej, fick förslag av ett annat ifokus att jag skulle försöka fråga om råd här med. Finns det någon här som vet om det finns överhuvdtaget någon vampyr coven, varulvs pack i Sverige? Jag vet att det finns ett antal wiccan/pagan pubmoot och grupper men hur är det med det övernaturliga och andra otherkin/theriantroper osv runt omkring vårt land? Jag vet att det finns hur mycket som helst i Amerika men ganska ledsamt att känna sig alldeles ensam här och inte få kunna vara med andra som än själv. Om någon vet någonting eller känner själv att jag kallar på dem, snälla hör av er.

Har en email om det känns lättare och du inte vill prata om det här; fototjejen@hotmail.com

Tack på förhand Hörrni :/ och snälla inga kommentarer om man inte tror på detta. Bryr du dig inte så behöver du inte svara alls. Alla är vi olika så är det bara

Anmäl
2018-01-07 14:37 #1 av: Kedi99

Konstigt att du fick förslaget att fråga i just det här specifika ifokuset, då goth är en musik subkultur.
Tror faktiskt att övernaturligt ifokus är det mest passande (såg dock att du redan hade frågat där!).

Anmäl
2018-01-07 14:39 #2 av: RueTheFlame

Ja Kedi99, jag håller med där faktiskt. Har frågat som sagt i den gruppen och en annan om varulvar så får se.
Jag gissar att personen kanske tänkte att gothic people är intresserade av sådant här men det är ju inte alltid fallet!

Anmäl
2018-01-07 15:13 #3 av: Herveaux

Det var jag som ramlade in på Övernaturligt och tipsade om att fråga här. Skulle kanske gjort som jag tänkte och ha skrivit med i tips-inlägget att "Hoppas inga gothare tar illa vid sig av att jag hänvisar dit."

Tänkte mer att den sajten (Övernaturligt) är mest riktad till mediala personer och folk som upplevt / vill uppleva kontakt med den andra sidan.

Hoppas ingen här känner sig trampad på tårna.Skäms
Sorry TS, försökte bara hjälpa.

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2018-01-08 03:05 #4 av: Lia

Tråd låst då den inte riktigt passar in på sajten. Hoppas du finner vad du söker!

Söker du vänner? Klicka här!

Borderline & Depression & Goth & IBS & Social ångest & Vänskap Gapskrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.