Annons:
Etikettlivsstil
Läst 692 ggr
Septicemia
8/5/18, 11:07 AM

Letar efter ett par byxor från tidigt 00-tal

Jag hade ett par såna här byxor runt 2005-2007 och underar om någon vet vilket märke det är, har för mig att det var Queen of Darkness men hur jag än googlar så går jag bet.  Är alltså intresserad av just den här modellen och inte liknande, det hittar jag hundratals varianter av…

Bilden är från Odium Clothing, hittad efter mycket googlande . Jag tror att de fanns på Shango i Malmö också.

  • Redigerat 12/19/20, 12:22 AM av Lia
Annons:
Garm
8/5/18, 12:15 PM
#1

Kolla efter märket Tripp, de har (eller hade iaf) en hel del byxor av den typen. Möjligtvis hade även Lip Service någon byxa av samma typ, men är osäker.

Lia
8/5/18, 3:23 PM
#2

Länka istället till bild /admin

Septicemia
8/5/18, 7:48 PM
#4

#1 Det kan såklart vara Tripp men jag är rätt säker på att jag aldrig hade några kläder från dem alls som yngre. Sedan tror jag att det var fladdermöss på loggan inuti byxorna men det kan ju vara en efterkonstruktion. Jag har googlat mig blå på de flesta mer eller mindre välkända märkena utan träff. Tripp, Lip Service, SDL, Dead Threads, Criminal Damage, Queen of Darkness m.fl. får jag inga träffar på. Tror jag behöver få veta exakt vilket märke för att kunna ta mig vidare. Jag fattar ju att hitta ett par Tripp-liknande byxor från tidigt 2000-tal är lite som att leta efter en nål i en höstack 😂 Men skam den som ger sig.

Upp till toppen
Annons: